Thursday 29 December 2011

2011 dlm kenangan


lagi 2 hari nk masuk tahun baru...
sekejap masa berlalu...tup2 dh hujung tahun...
tahun 2011 ni...tahun yg penuh warna warni
tahun yg byk aku mkn hati....tahun yg byk aku menangis
tahun yg byk tersentap hati
tahun yg dpt anak sedara

tahun 2012
aku mengharapkan kehidupan yg lebih baik...
mengharapkan rezeki yg melimpah ruah
& juga mengharapkan rezeki anak...
mengharapkan tahun baru nnt tahun rezeki bg aku..
disusuli dgn kenaikan gaji

~~SBPA...~~

selain tu,tahun baru ni
aku nk memperbaiki kelemahan diri dlm kehidupan rumahtangga & tmpt kerja
wah!!!...mcm2 nk tahun baru ni...
I'Allah..



p/s : cukup terkesan di hati bila tgk ending citer DHIA...kalau aku diberi pilihan,mungkin juga aku nk suami aku kawin lain...::mode : sedih::


No comments:

Post a Comment