Monday 26 December 2011

KL Tower with Love


baru2 ni husband aku ajak dinner kt KL Tower
Restoran Berputar Sri Angkasa
@
Atmosphere 360,Revolving Restaurant
wow!!!....teruja skjp,nk naik sana mahal...
1 kepala RM189....husband aku yg byr kan,so aku xkesah sgt.
hahaha....
rupa2 nya husband aku dh booking nk dinner kt situ...
hik...hik...hik.

~~dgn suasana yg agak romantik~~

kebykkan yg dtg mkn kt sini
semuanya mat saleh...di susuli dgn bau wine...vodka ...
sungguh meloyakan....


makanan kt sini mmg byk pilihan...
amik la ape nk mkn...
aku tgk makanan byk2 ni....tetiba je aku teringat 2org kwn aku ni
x lain x bukan LINDA & SHILA...
u olls tau kenapa???
haaaa....sbbnya kwn aku ni jenis kuat mkn tau..
aku dpt bygkan kalau LINDA & SHILA ni ade...
mesti meriah penuh bagai pinggan diorang ni....


~~gbr bwh ni pulak,ruang makanan~~

~~meja aku sblh dgn meja couple ni...huhuhu~~



~~diiringi dgn lagu & piano~~


korang try la mkn kt sini...mmg sedap...
w'pon mahal tp pd aku sgt berbaloi dgn makanan yg melimpah byk....;)...


No comments:

Post a Comment