Sunday 13 May 2012

Selamat Hari Ibu


salam semua...
hihihi...baru ni nk hapdet blog...
xde cerita yg menarik psl saya hari ni....

Alhamdulillah....
tahniah kpd geng2 TTC saya...yg dh hamil...
saya pulak yg rase teruja,bila salah seorg geng TTC saya
pregnant kembar...;)...best kan???
skali sakit,keluar 2 terus.....ihihhi....

hari ni hari ibu...saya lom berkesempatan nk dpt 
ucapan hari ibu ni...just wish mama saya je...
agak emosi jugak bila turn saya lak ye...;(...

a'way....saya nk wish
SELAMAT HARI IBU kpd semua ibu2
& tak lupa juga kpd bakal jd ibu...;)
moga hari ibu tahun ni lebih bermakna buat kalian semua




7 comments:

  1. Sape Syazni geng TTC yg bakal melahirkan baby kembar...? dia ada blog ker? sy tak perasan kalo blog dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade la...yg nama dia emme tu...rasenya mcm perasan yg umaira ade komen kt blog dia

      Delete
  2. selamat hari ibu to bakal2 ibu..boleh x wish gitu?hihihihi..xde sape pun wish kt kite kan..kesian kite..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhikhik.....

      sayu dgn ayat awak tu...;)....rezeki kita semua lom sampai lagi..

      Delete
  3. Salam Syazni! Cam ade org sebut name saya... tersedak2 ni! hehehee...
    terima kasih! Syazni..... berkat doa kamu...
    Allah jua yg dpt membalas kebaikan kamu...InsyaAllah..kamu akan terima ganjaran dariNYa...doa buat kamu jua....

    Tengs singgah blog saya...keep in touch always...take care!

    ReplyDelete
  4. Assalam Syazni, sihat?

    kalo sudi add facebook saya yea...

    http://www.facebook.com/emmi.adnan

    tengkiu n pls take care my dear!

    ReplyDelete
  5. Okey Syazni, dah add, pls approve me, tengs...

    ReplyDelete