Wednesday 25 April 2012

Tumpang Gembira


salam semua...
hari ni baru berkesempatan nk jengok blog...
seminggu dua ni saya bz sgt...hihihihi

so,saya xde nk cerita ape sgt...
just nk share dgn kalian semua...
rakan blogger @ TTCian saya dh pregnant
almost 5-8 weeks maybe..;)
nama dia "emme"

Alhamdulillah....saya tumpang gembira dgn rakan blogger nih..
w'pon kami kenal melalui blog...;)..

kpd rakan TTCians lain yg belom pregnant...
teruskan usaha....moga2 usaha kita semua menjanjikan yg terbaik...
I'Allah....Amin~~




6 comments:

  1. Assalam Syazni....

    thx entry utk saya ni, kembang bunga-bunga matahari sekejap!
    Alhamdulillah..rezeki saya, n doa saya nak cahaya mata dimakbul Allah... InsyaAllah Syazni, Allah tau ape yg terbaik utk kite, dengan izinNya..jgn jeles... usaha lagik... kelak ada hasilnya...
    saya de cite pasal usaha saya dgn CVT, kalo nak tau leh tgk olderst post saya? okey, take care!

    ReplyDelete
  2. tahniah emme~ take care!
    and untuk Syazni.. semoga giliran kita akan menyusul pasni... aminnn...

    ReplyDelete
  3. aminn..tahniah untuk emme..insyaallah kita semua akan turut jejak langkah beliau pula..aminnn

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Mudah-mudah kamu bakal menyusul huhuhu. Insyaallah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal leen


      Thanks sudi singgah blog saya...Amin,mudah2an doa awak dimakbulkan

      Delete