Monday 9 April 2012

APRIL...kau datang lagi..


salam semua...
sorry ye kwn2,almost 2weeks saya x update blog..
thanks jugak pd yg tnya khabar saya...
Alhamdulillah,saya sihat2 belaka....
cuma hati saya je,yg xbrape nk tenteram....;(..



####################################################

APRIL 2012,kau tetap datang tanpa dijemput...
bulan APRIL juga la yg buat aku tersentuh hati...
mengikut perkiraan aku,bulan APRIL ni
"anak" aku sudah 1 tahun 4 bulan...
hingga ke hari ini,aku masih teringat2 kejadian dulu...
aku menyaksikan sendiri ketulan itu turun....


hingga ke hari ini.rase ralat tetap terasa...
ralat kerana kelalaian aku sendiri...
aku tak sedar yg aku ni mengandung
aku tak tau perubahan hormon @ fizikal yg mendatang pd diri sendiri
& jugak aku xpenah amik pusing pasal period lewat or cepat..

kini sudah 2 tahun berlalu
sehinggakan aku tak ada nampak tanda2 utk mengandung lagi..
nk buat treatment kt pakar....aku belom cukup mampu lagi...
cuma,aku berubat secara tradisional & juga perbetulkan pola makanan

kekadang aku rase kesian dgn suami...
suami aku juga kena tempias sindiran gara2 aku belom mengandung
I'Allah,aku mengharapkan keajaiban
keajaiban yg akan merubah segala tanggapan buruk terhadap diri aku....





7 comments:

  1. salam syazni..mungkin ada hikmahnye kan?..kite xtau..sy doakan awak dpt twin lepas ni..semoga Allah mudahkan dan berkati usaha kite semua..amin..=)

    ReplyDelete
  2. kak..
    gi lah buat treatment dengan pakar..
    selagi ada rezeki ni jumpa la doktor..
    mana tahu rezeki akak tang situ. tak cuba tak tahu....

    ReplyDelete
  3. Sis Syazni, pekabar? hopefully u sihat hendaknya...
    sedih baca cite u..stiap org ade pengalaman nye sendiri... jgn sedih, tabah la... setiap yg berlaku Allah pasti beri ganjarannya...
    Syazni, saya rekemen kamu buat rawatan alternatif, nnt tgk entry2 saya sebelum sebelum ini...

    ReplyDelete
  4. pnah gugur?
    saya doakan awak ye..Insyaallah...satu hari nanti pasti akan sampai masanya..
    teruskan berdoa=))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi A*ny

      ye..saya penah gugur 2x...1st saya xperasan pon saya ngandung & 2nd ngadung luar rahim..mudah2an..Amin~~..begitu jugak dgn awak ye...;)...tq..

      Delete
  5. ='( fasya semacam faham persaan suami syazni.
    hug*..
    moga tabah ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi fasya...

      mmg tabah sesgt ni...keadaan saya sgt2 down,bila mertua asyik sebut psl anak...condition fasya mcm mn??..;)

      Delete