Sunday 5 August 2012

Syakira 1 Tahun

Assalamualaikum semua...
sekejap je dh 15 hari puasa kan....
kalian semua mcm mn??...sihat??
Alhamdulillah,saya sihat seadanya...;)...

2hb Ogos lps,genap 1 tahun Syakira saya...;)
so,adik ipar aku nk jugak la celebrate besday anak dia kan...
sungguh pon bulan puasa,kami semua meraikan ye...
kitorag buat pd hari sabtu lps 4hb Ogos
atas permintaan adik ipar,tema birthday party tu MERAH

~~rajin adik ipar aku berhias2 ni~~


~~yg ni pulak,kitorg ajak skali pakcik aku~~

menu berbuka hari tu pulak
nasi lemak & KFC...disusuli dgn choc chip walnut cake
puding caremel pon ade jugak...hihihi

~~yg ni pulak,nk capture gbr ni ntah brape kali snap,smpikan kitorg2 ni pulak yg letih nk action~~








dan yang paling penting skali...
gbr dgn mamalong syakira tetap nk interframe....hihihihi





3 comments:

  1. Salam Syaz, sihat ke?
    comelnye syakira, sedondon dgn mama long dia...
    muke kalian ada iras la.. kalo org ckp, tu anak ke? mesti org percaya kan dear...

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam emme...

      Alhamdulillah...saya sihat belaka....;)...iras sgt ke?...
      kalau bawa dia jln2 mesti org akan tnya anak no.brape ni??...
      uuuuwaaaaa!!!....sgt sentap ok..hakikatnya saya lom ade anak lagi...lg pulak tmpg kasih anak sedara...huhuhu...

      condition emme ok ke??....baby sihat??

      Delete
  2. Syaz, sihat je, stakat ni la. Alhamdulillah... moga kite semua beroleh keberkatan di bulan Ramadhan... hope ade rezeki zuriat buat Syaz, sabar okey, byk2 la berdoa... Me pun doakan Syaz cepat2 pregnant... takleh fikir je, n sedih je tau Syaz, its not good for ur heart dear...

    ReplyDelete