Friday 24 August 2012

Reunion Hari Raya


Assalamualaikum kawan2 semua....;)....
diam tak diam dh 6hari kita beraya...sekejap je rasa...
hihihihi...
mcm mn sambutan raya kalian semua??...mesti meriah kan??....
TTCian pula mcm mn??...hikhikhikhik.....

Alhamdulillah...
raya tahun ni paling terbaik la...
sbbnya aku dpt join gathering dgn kwn zaman sekolah dulu....;)....
tahun2 sebelum ni aku xdapat join...tapi tahun ni sedaya upaya aku pujuk husband
gathering ni on 23/08/2012 (raya-5)...buat raya ke-5 kerana aku...
hahahha....korang mmg best la...REALLY APPRECIATED...
jom layan gambar jap....

~~ni meja yg belom kawin...hihihi~~~


~~yg ni lak meja yg dh beranak-pinak ***kecuali aku***...~~





~~yg tgh2 tu tuan rumah ye...;)~~~

~~yang ni pulak,tgh kelam kabut nk susun kerusi~~





~~ehem...ehem...sepertii biasa...aku tetap nk menyelit...~~

mmg aku enjoy sesgt gathering ni....
terima kasih kpd tuan rumah & kwn2 yg lain kerana menjayakan majlis ni..
hopefully next year dpt join lagi....
Love U All!!!!!....


p/s : kpd tuan punya gbr,sori ye aku upload sndri...hihihi...tq




2 comments:

  1. Wah... Meriahnya.... :-) slamat hari raya syazni...

    ReplyDelete
  2. Salam Syaz, pe kabar?
    harap sihat hendaknya..
    miss u..
    pls update ur blog dear
    nak gak tau perkembangan u kat sana...
    take care!

    ReplyDelete