Tuesday 28 October 2014

Check-up Terakhir

Post kali ni nk flash back jap.....hihihi

6 Oct 2014

Tarikh ni aku ingatkan tu la last aku dtg checkup....memandangkan due aku pada 11 oct ni...
Alhamdulillah, HB aku maintain 9.9.......setakat ni aku lom ade rase sakit or tanda2....
doc pesan kalau air ketuban dh pecah terus pegi hospital...then doc terus bagi date next checkup pada 12/10/14...doc siap pesan lagi kat aku "harap2 dlm minggu ni awak dh bersalin"

kat umah pulak,aku byk berjalan keliling kawasan rumah,turun naik tangga nak bagi cepat punya pasal...hihihihi.....

12 Oct 2014

Masa checkup hari tu...doc tnya xde rase ke??...keluar darah or lendir??...aku jawab xde.....
aku siap bersoal jawab dgn doctor....doctor bg date smpi 16/10/14 kalau xde tanda on 16hb tu jugak kena pegi hospital...aku siap bgtau doctor aku nk serah diri skrang jugak...tp doc xbagi...
sbb kandungan aku xde masalah,melainkan kalau darah tinggi,kencing manis or masalah serius baru boleh serah diri...huhuhu..... doc ckp lebih baik sakit bersalin biasa dari sakit kena induce...
so,aku pon ikut nasihat doctor.....

kt rumah pulak...selain aku jln2 keliling rumah,turun naik tangga....aku ade search google mcm mn nk bg cepat bersalin...antaranya,cuba bawa berbual dgn baby....dlm masa yg sama aku berzikir & berdoa aku nak bersalin normal tanpa di induce....



ok kawan2...jumpa next entri ye....





No comments:

Post a Comment