Tuesday 15 November 2011

Next Vacation...??


sebelum ni,husband aku ade ajak nk holiday ke Japan..
husband aku ckp,Japan tu best..
bandarnya besar,dgn kecanggihan alat2 elektroniknya
disusuli pulak persekitarannya bersih & org2 japan berdisiplin
dulu,husband aku penah traning kt Kawasaki
nk comparekan bdr kawasaki dgn JB...JB ni taraf2 kampung je
hihihih



 tp,aku xnk pegi japan...
dlm byk2 tmpt kt luar negara sana
tempat plg aku nk pegi sgt2 tu..KOTA LONDON


tup2..baru ni husband aku tanya
"nk gi london tak?"...agak tercengang bila tnya mcm tu...
pd aku,bkn senang2 ye nk pegi sana...dgn tambangnya mahal...
kurang2 almost 5k abis duit dgn tambang & hotel..
byk kali aku tnya : "betul ni nk pegi london?"..
"ade ke duit nk pegi jauh ni?"
"dh offer ni,kira ade la duit lebih"....

tiket flight pon dh booking
I'Allah 3rd Feb 2012 aku pergi....;)...





No comments:

Post a Comment