Sunday 6 November 2011

Raya Korban


salam semua...
hari ni hari raya korban...
julung2 kalinya aku beraya dirumah sndri...
xdpt blk beraya di kelantan...sbbnya xdpt cuti pjg
hihihih...(ye ke xdpt cuti???)...
xla,sebenarnya kelantan hari2 hujan 
& setengah2 kawasan dh naik air,sbb tu laki aku xnk blk....

semlm aku & mama prepare bahan2 nk masak utk hari ni
subuh tadi aku bersengkang mata
potong sayur segala bagai 
aku rase sgt meriah sbbnya dpt beraya skali dgn mama & bapa..
sblm ni kalau raya haji mama & bapa raya kt Indonesia
yg kitorg pulak blk muar

~~masak simple2 je~~

so,lepas org lelaki blk sembahyang raya
terus mkn..menu ni membawa kpd lunch,minum ptg smpi la mkn malam...

~~mkn x hengat~~

sementara diorg2 ni mkn,aku call mertua aku...
saje nk tnya kt masak ape...
rupanya mlm ni ade majlis cukur jambul
2org adik ipar aku bersalin raya hari tu....
agak terkilan sbb xdpt blk kelantan 
uhuhuh....


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
SEMOGA SEGALA PENGORBANAN MENDAPAT RAHMAT & DIBERKATI ALLAH SWT
I"ALLAH...



No comments:

Post a Comment