Friday 16 March 2012

blog oh blog!!

salam semua....
baru ni berkesempatan nk jenguk2 blog...;)..
hari ni aku cuti,sbbnya nk antar keluarga aku kt airport
keluarga aku nk pergi menunaikan ibadah umrah

seblm ni aku xterfikir nk berblog2 ni...
sbbnya malas nk karang ayat bagai ...
entah mcm mn,tgk kwn aku dh ade blog...teringin lak nk ade blog
memula tu terfikir la jugak,ade ke org nk baca blog aku??
ade ke org tau blog aku ni??....
hhehehe....

blog ni aku buat umum 
tak tertumpu pd TTC saje...;)...
melalui blog ini aku dpt mengenali ramai kwn yg ala2 senasib dgn aku 
bertukar2 pendapat...aku suka sgt...
mcm2 info aku tau...;)...

kwn2 semua...terima kasih kerana sudi jenguk2 blog aku..
terima kasih sudi bg sokongan & nasihat 
tak lupa juga kpd "silent readers"...aku amat menghargai juga...;)

jumpa lagi di entri akan dtg...
sayang kalian semua...
wassalam..

2 comments:

  1. best kan? dapat share macam-macam.
    susah hati..sedih kita pun ada yang sejiwa dengan kita..husband aida pon suka baca.hehehehe

    ReplyDelete
  2. Selamat berblog, semoga apa yg kita papar kan di sini dpt dimanafaatkan bersama dgn kawan yg TTC n yg lain juga...InsyaAllah...
    same2 kite kongsikan kisah suka dan duka...

    ReplyDelete