Sunday 26 February 2012

Putra Qayyum Jaszle


salam semua..
officemate aku dh selamat bersalin pd 27 Jan 2012
anak lelaki....kesian kwn aku tu kena operate...
la ni baru aku berkesempatan nk lawat dia....
nk ikutkan aku janji dgn dia nk lawat hari sabtu,tp xjadi....
last2 ptg td lps OT terus gi umah dia....

aku kje sama bahagian dgn kwn aku ni...bhgn cukai harta..
duduk sebelah menyebelah...ape2 kami akan citer...
selalunya time luahan perasaan...hahhaha...
kwn aku ni selalu ckp 'belum ready nk anak'
yg aku lak selalu ingatkan dia,jgn planning....planning2 nnt tup2 payah nk ngandung pulak
sejak dr kwn aku ni xde pon citer2 psl preggy ni....

smpi la 1 tahap,kwn aku asyik demam...selalu mc...
masa tu aku byk kali pesan dgn dia "ko buat la test,mn tau ko demam ni demam pembawakan"
tu pon aku ni agak degil skit xnk check...
agaknya masa kwn aku ni gi klinik,doktor terus buat urine test.....dan hasilnya
POSITIF!!!!!...Alhamdulillah....

aku tmpang gembira bila kwn aku ni sms bgtau
tp hakikatnya hati ini tersentap....;(...
org yg lom bersedia nk anak,mudahnya mengandung tanpa perlu berubat bagai
tp aku yg beriya2 nk anak ni,mcm susah nk dpt...
sebenarnya aku CEMBURU dgn kwn aku ni...;(
aku redha...REZEKI TUHAN YG BG
bila saat dia nk melahirkan anak,sempat lagi dia sms mohon maaf...
"aku minta maaf ye nul,halal mkn minum aku...doakan terbaik utk aku"
masa tu hati aku sayu & sedih sgt


ni la anak kwn aku, Putra Qayyum Jaszle...comelkan??
ikut muka husband dia...;)....


p/s : xde niat pon utk bercerita psl org...tp aku jadikan ini sebagai teladan utk diri sndr...


3 comments:

  1. cemburu tu lumrah..bile ade rs cemburu..insyaAllah lagi tinggi kot azam nk dpt baby..=)

    ReplyDelete
  2. sy pun cemburu gak bila org lain pregnant.. huhu.... yg penting jgn jemu berusaha =)

    ReplyDelete