Monday 13 February 2012

Paris - Day 4 @ Last Day


flight kami pagi ni pkl 10:30 (waktu france), 17:30 (waktu malaysia)
penerbangan mengambil masa 12 jam...
kt imigration paris aku punya lotion & bedak kena amik
sbbnya melebihi 100g @ 100ml....
masa ni dh xfikir ape dh..rase xsabar nk smpi malaysia
rase xsabar nk balun masakan mama,nak makan itu ini la....




~~seperti biasa ye,menggedik dulu...ngeeeee!!!~~~

kami semua selamat sampai malaysia pkl 05:30 waktu malaysia...
smpi lcct adik aku amik,then balik jb...
aku rindu sama bilik & bantal bucuk...huhuhuhu....

I'Allah,next year punya trip we olls plan nk pi venice & rome pulak
nk pi time spring...mcm dh serik nk pi time winter
sbbnya dr kepala smpi ujung kaki injured...
dari skrang kena kumpul duit...

terima kasih pd husband
kerana menaja tiket penerbangan saya bercuti di london...
saya amat hargai sgt2..


p/s : percutian kali ni,smpi bila2 aku xkan lupa.....;)....

1 comment:

  1. tu yg best tu...tiket ditaja oleh husband...
    untung awk...

    ReplyDelete