Saturday 11 February 2012

Holiday Trip to London

salam semua...
almost 2 weeks x jenguk blog
almaklum la kan,aku baru blk bercuti...hihihih
entri kali ni aku nk story pengalaman aku bercuti ke over the sea...

**********************************************************

flight aku dr malaysia pkl 14:50
penerbangan mengambil masa 14 jam...
smpi naik lenguh punggung aku ni...duduk lama2...
so,meal yg pertama nasi lemak..



boleh tahan sedap jugak la kan...sungguh pon mahal nk mampos!!!

~~yg ni pulak kitorg punya schedule trip~~

~~selisih waktu : London lewat 8 jam ~~~

nk mengelakan dr bosan,husband aku tgk movie...


then,husband aku ni layan kan cousin aku main kad ni



sambil2 tu kami semua kena isi borang ke luar negara



yg ni pulak 2nd meal....3 jam sebelum mendarat
nasi beriani ayam.....

aku selamat mendarat di Gatwick London Airport pkl
~~ 20:50 (waktu london-3feb) ~~
~~ 04:50 (waktu malaysia-4feb) ~~





sebelum landing tu,kapten ade announce yg suhu kt london -2..huhuhu....
mmg sejuk,aku sndri xtahan
cakap pon mulu dh kluar asap...hahhaha...
masa kt imigration lak,punya la beratur pjg,almost 1hour jugak la..
bila turn kami,punya la ramah bagai pegawai kastam ni,mcm2 la tnya
"introduce ur family please,what are u doing sir??"...
terkial2 husband aku nk explain....hihihi
aku rase kalau kt malaysia ni xdenya nk ramah bagai dgn pelancong asing

masa nk pi hotel,kitorg tersesat jap...
sblm ni makcik aku ade search internet,hotel tu dekat je dgn station train
cari2 xjmpa..lastly kitrg singgah tnya kedai internet...siap bg peta lagi...
baru jmpa...MEININGER HOTEL...
biliknya pon boleh tahan...ade 2 singgle bed & 2 double decker



bilik airnya kecik...payah nk mandi...
smpi terlanggar dinding toilet




p/s : aku 1 flight dgn NING BAIZURA,dia balik umah mertua dia....hihihihihi


No comments:

Post a Comment