Saturday 2 August 2014

Raya 2014

Assalamualaikum semua....mohon maaf sbb dh lama tak update blog..bulan puasa ni agak sibuk dengan checkup la,then disusuli kena tanggung kerja kwn pejabat yg cuti bersalin...balik rumah badan letih...
sepanjang bulan puasa ni aku dinasihatkan oleh doktor tak boleh puasa kerana masalah darah aku....aku bangun sahur mkn byk2, utk cuba berpuasa dgn mkn kurma sebagai tenaga...abis mkn sahur pkl 5pg,then pkl 7pagi nk pegi kerja,perut dh lapar balik & baby pon asyik menendang je.....aku tahan lagi....dh pkl 10pg perut dh mula pedih & baby pon bukan main galak tendang2,so terpaksa la buka.....hihihih....

Tahun ni turn raya muar....tema kaum kerabat aku tahun wrn hijau...VARIETY OF GREENS!!!....
raya tahun sgt happening,lebih2 lagi aku berbadan dua ni kan...sungguh menjadi perhatian org...ALhamdulillah....

Dikesempatan ini,aku nk mohon maaf pada kalian semua....sepjg kita berkwn di alam maya ni,mn tau ayat2 blog aku ni menyinggung perasaan korg ke....






SELAMAT HARI RAYA

&

MAAF ZAHIR BATIN

2 comments:

  1. selamat hari raya shazni, maaf zahir batin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sweet tooth....selamat hari raya utk awak jugak..;)

      Delete