Monday 8 September 2014

Amalan sebelum & semasa mengandung

Assalamualaikum semua...

entri kali ni aku nk share dgn korg ape yg aku amalkan utk dapatkn zuriat 
selain dari pemakanan & petua..
nak kata aku ni alim...tak la alim sgt...
umur  dah 3 series ni still lagi solat celup2...hihihihi


Antara surah-surah yang aku amalkan sebelum mengandung :

Surah Maryam
Surah Ar-Rahman
Surah Waqiah
Surah Al-Mulk
Ayat Seribu Dinar

ape yg aku tahu...surah Ar-Rahman & Waqiah ni utk rezeki...aku xde la mengaji tiap-tiap hari
ikut sempat aku je ngaji ni...kekadang smpi ofis awal sblm pkl 8.00 tu,sempat la jugak ngaji dlm 2-3 muka surat...;)...

Antara surah-surah yang aku amalkan semasa mengandung ni 

Surah Maryam
Surah Luqman
Surah Yusuf
Surah Ibrahim (ayat ke-40)


ok la...itu saja utk mlm ni....nnt saya update lgi ..byk benda nk cerita ni...hihihi...
moga entri ni boleh membantu TTCian semua....Selamat Beramal...





3 comments:

  1. Alhamdulillah.. Syaz sihat yea.. Hope baby n mum 2be sihat sentiasa.. InshaAllah Mudah-mudahan.. Syaz... u take care too okey!!!
    nnt update lagi entry baru...

    ReplyDelete
  2. Syaz!!! Hepi Bufdayyyy... terperasan kat facebook Syaz sebelah comment ni...hehehe.. moga diberikan kesihatan dan kasih sayang serta kebahagiaan yg berkekalan.. Amiin...........

    ReplyDelete
  3. skali silap la plak ye... Sori Syaz...huhuhuhu..malu aku...hahahha

    ReplyDelete