Wednesday 18 May 2011

Family Day

Hi semua....
raasenya dh 2weeks xjenguk blog ni....;)..agak bz & letih sikit bulan ni...;)

14-15 Mei 2011 dept aku buat family day & julung2 kalinya 1st time aku join family day...
tahun ni buat kt Teluk Gorek, Mersing
aku pergi sorg,husband aku xikut...& aku men'dara'kan diri dgn kwn2 bujang yg lain...
hahhaha!!!.....pd aku teluk gorek ni mcm ala2 tmpt baru,so,chalet mcm xcukup utk kitorang...
family group je yg dpt bilik,yg bujang2 yg xdpt bilik.....
actually,biliknya de...tp,mcm xcukup sifat....
dgn bilik air xde pintu....xde langsir,tilam 1 je.....& mcm2 lagi....

last2,kitorg yg 6 org ni tidur chale lain,xsalah aku nama tmpt tu RESANG INDAH....
ape2 pon jom layan mata tgk gbr ye....;)...


gbr atas ni kt kawasan chalet kitorg tdo....blh tahan cantik la

yg bwh ni pulak,time ni kitorg baru smpi terus je posing.... 





 yg ni pulak PEGAWAI AKAUNTAN aku...Cik Mazni...
aku tgk dr dekat,mmg sweet si mazni ni...ala2 gonjeng mcm aku & shila...;)....
very sporting....pndi bergaya.. & yg paling aku berkenan topi dia tu....mmg cantik....
nggeeeeee......!!!!





ok guys!!!!...see u in next post...;)...

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ayat2 yg bershj..kelakar juga ainul ni rupanya :-). ala2 gonjeng..ha ha ha .
    Apa yg best di mersing ainul? ingatkan last year nak ke sana...tak jadi sbb tak tahu nak buat aktiviti apa kat sana.

    ReplyDelete
  3. hi aina...;)...

    biasa2 je mersing tu,rasenya yg ainul pegi mcm tmpt baru la...jauh skit dr bandar,nk cari mkn pon susah....masa family day aritu kitorg ade bw tukang masak....ngeeee!!!....

    ReplyDelete
  4. errr maaf tuan khemah, ada pembetulan sket... MAZNI tu akauntan, bukan pen. akauntan... hehehe ko ni mesti asyik teringat wonderpet ni...

    ReplyDelete
  5. LJ : alamak!!!.....aku terslah taip pulak,ni gara2 ngumpat si wonderpet la ni....ahaks!!!
    tq beb!!!!.....

    ReplyDelete