Monday 9 May 2011

Me,Myself & I

hari ni saje nk cerita skit pasal diri aku ni....

aku berasal dr muar,johor
anak sulung dr 4 beradik....
already married almost 3years,but until now i don't have a children...;)
husband aku org kelantan....
aku mcm xpercaya jodoh aku dgn org pantai timur...sblm ni mmg xbrape nk pandang org timur ke,barat or utara,kalau blh nk negeri johor jugak....

seblm ni dh byk lelaki mama rekemen kt aku...kebykannya semua aku tolak atas sebab umur & asal usul lelaki tu...smpi mama selalu bising aku ni cerewet sgt....;)...masa tu umur aku dh 25 or 26 la...
smpi la 1 hari tu,tgh surf google...aku mcm tertarik ade satu web ni myjodoh.net
memula saje je view & then terus la register kt myjodoh ni....
nampak sgt kan mcm dh terdesak nk cari jodoh??..hahahaha...sblm ni bila org tanya mcm mn boleh kenal dgn husband...aku cuma ckp kenal melalui chating je...pdhal kenal husband aku kt myjodoh.net ni la...

ramai yg ckp kenal melalui chating ni tipu...aku sndri xnafikan,chatting2 ni mmg tipu
tp,Alhamdulillah....aku dpt lelaki yg jenis mmg nk kawin betul...
kami kwn pon sekejap je dlm 4 bulan,then terus tunang ikat 6bulan....lps tu terus kawin









3 comments:

  1. alhamdulillah..bertemu jua jodoh.Tak kira jauh mana atau bagaimana dipertemukan.Sungguh tiada siapa dpt menduga.i doa, mudah2an ainul dpt menimang chya mata.Insya'allah.dn i masukkan blog ainul sbg jalinan silaturahim in my blog.Have a nice day dn ceria selalu.ok! ;-)

    ReplyDelete
  2. Ni semua gambar u and Famili u kan? Gambar family sebelah suami u xda ke?

    ReplyDelete
  3. Assalam kak anonymous...;)...

    gbrnya ade....tp xmasukan...;)....anyway thanks sudi jenguk blog saya

    ReplyDelete