Saturday 21 May 2011

~~NUR KASIH THE MOVIE & KARAOKE TIME~~

Hi semua....
hari ni punya agenda.....aku pi tgk wayang citer nur kasih...
sebenarnya aku xsuka tgk wayang citer melayu,pd aku citer melayu ni akan kluar kt ASTRO...
tp memandang mama & makcik aku nk tgk sgt,so aku layan kan...
memula nk tgk kt jusco tebrau,call2 asyik engage je...rasenya ade la dlm 50 x try call TGV ni
tp xdpt2...manjang "number busy" aje
last2,kitorg decide gi tgk CITY SQUARE je...
so,aku la yg drive dr kulai ke jb....
aku la yg beratur pjg beli tiket....hoh!!!!



tiket wayang aku pukul 3....
sementara nk nunggu pkl 3 tu....kitorg pi melantak KENNY ROGERS....
tgh mkn tu,mama aku dh hint skit la psl citer ni...sedih la itu la ni la..
time tu aku xamik port sgt...maklumlakan sbb sblm ni drama nur kasih kat tv aku tak follow


bila dh masuk wayang...
citer pon dh mula,intro je citer aku dh bergenang air mata....
(nampak sgt hati tisu).....konon2 nk control je la kan sedih sikit2 je....
dr start citer tu smpi la abis,cuma 2 helai tisu je aku guna.....hhhahaha
sedih punya sedih punya sedih tgk citer ni....hakikatnya aku TAK PAHAM JLN CERITA NUR KASIH  
wakakakkaka!!!!!.....


malam nya pulak kitorg gi karoks...seblm ni kitorg gi yg kt danga bay tp dh tutup..
so,kitorg pegi yg kt uda...tmpt baru bukak la...
kitorng amik 2jam = rm66 je dpt bilik eklusif punya...






lagu wajib kitorg bila gi karoks..."DIKIR RAMBONG"
lagu ni yg sesuai nyanyi husband aku je sebabnya kena dgn lenggok org kelate
hikhikhik




selamat terhibur ye.....;)



1 comment:

  1. nur kasih..dramanya i follow tapi bila nak tegok movie intro.Rasa mcm tak best jee.tapi belum tegok lagi hekhek.My hubby tak minat movie melayu. so takde teman nak pi tengok daaa.

    ReplyDelete