Saturday 16 July 2011

Jamu Mak Dara a.k.a JMD....

sejak aku gugur dulu,aku xde pon nk mkn jamu2 ni..
cuma hrpkan ubat asid folic & jugak kapsul vitamin..
tetiba je,mama suggest suruh mkn jamu
selama ni xterfikir pon aku nk mkn jamu2 ni....

tetiba je aku teringatkan sorg follower aku ni....
dia pon ade try mkn JMD ni....& siap suggest kt aku lagi...
so,time rehat td aku pi kotaraya...
nama kedai tu NORISH ENTERPRISE


~~tudung pink tu tuan kedai~~

org kedai tu suggest mkn jmd kapsul...
kalau yg serbuk,takut panas nnt
beli mahal2 tp xblh nk minum....
aku beli 1botol dulu.....rm49.00



so,kena tunggu hasilnya another 2weeks....ngeeeee!!!!

3 comments:

  1. wah..wah..mamarazi eh?? hehe...akak doakan akan berjaya pregnant yer..jgn henti berdoa ok...insyaAllah..

    ReplyDelete
  2. bagi wanita, vitamin yg paling terbaik Evening Primrose Oil.doc.pakar suggest ambil vitamin ini yg mmg khas buat wanita.Kalau umur kita dh mencapai 35thn lagi digalakan utk mula ambil vitamin ini bagi mengatasi masalah menopause d kemudian hari.dan byk lagi khasiatnya.JMD ok gks, tapi aku jarang amik jamu.panas.tambah badan aku banyak haba hehehe.Ainul, kena banyak minum air keyyy.yg penting berusaha,moga berjaya!

    ReplyDelete
  3. aida xperasa jmd ni panas atau tidak..cuma bila dah abiskan satu botol tu..cuba behenti dan tunggu period....aida buat mcm tu..
    aida xmkn masa tgh lewat period.aida tggu je...
    insyaallah kak..
    happy-happy selalu..

    ReplyDelete