Saturday 16 July 2011

Kad Pintar Nikah

hampir 3tahun kawin...
baru ni la aku buat kad nikah....
selama ni,mana2 aku pegi...segala sijil nikah aku hangkut
balik kelantn pon aku angkut bw skli...
kalau jln2,aku cuma bw yg fotostate je....
ngeeeeee!!!!....

penah skli aku kena tegur dgn org2 pejabat agama...
masa tu baru kawin,time tu bulan puasa...
lps buka tu jln2 la dgn husband kt danga...
kebetulan lak,berdua2an kt tmpt ala2 xbrape nk gelap sgt...
xperasan lak pejabat agama ni tgh buat operasi...
tgh borak2 tu,kena tegur dgn org2 pejabat agama dari belakang....
memula tu,kitorg ni xtakut la....sbbnya dh kwin kan
suka ati la nk buat ape kan....hahahah!!!!....

mcm2 kena tnya dgn org pejabat agama.....
tu pon mcm xpercaya je yg kitorg ni dh kawin...
tunjuk inai jari pon still lagi xpercaya.....
last2 aku tnjuk fotostate sijil nikah...
dh tunjuk sijil nikah...kena bebel dgn diorg2 ni....
huh!!!....hambik ko!!!...








No comments:

Post a Comment