Wednesday 13 July 2011

Shopping Online!!!!....

SHOPPING!!!!....
shopping ni mmg begitu sinonim dgn pompuan...
org lelaki jarang nk shopping,tu pon time2 raya..
mcm org pompuan xkira masa & musim...sentiasa nk shopping...
begitu jugak dgn aku...sememangnya aku ni jenis kaki shopping
ngeeee!!!!.....

sejak wujudnya laman FACEBOOK ni...
ramai yg menjadikan FB ni ruang utk bisness..
ade baik buruknya shopping online ni..
pd aku shopping online,xpyh la aku nk berebut2 brg yg aku nk...
xpyh la nk berharung jem....dgn duit tol minyak segala bagai...
lg 1, xla nmpk ketara sgt org beli sama brg dgn kita....
cuba kalau gi jakel or kamdar or gulatis...
kalau nmpk org pon beli sama mcm kita punya,maunya kita sakit ati kan???
hahhahah....!!!!...

Alhamdulillah....setakat aku shopping online ni
aku lom lagi kena tipu....
ape brg yg aku beli,sungguh memuaskan....!!!....
antara peniaga2 yg selalu aku deal

SHOPPERHOLIC BUTIK




aku mmg suka beli kain cotton dgn dia ni
kainnya mmg cantik2...)...& harga pon berpatutan
skrang ni aku mmg giler cotton....;)....

selain shoperholic ni,aku penah beli kain songket moden dgn
 KASHFEE ANGGUN SONGKETMODEN




mmg betul2 songket moden....aritu aku beli wrn cream
mmg payah nk dpt cream ni.....aku rase mcm pegantin lak...hikhikhik

~~opps!!!...menyelit jap...hikhikhik~~~


lagi 1,aku ni mmg pemakai tudung bawal yg tegar ye...
skrag ni musim tudung ariani a.k.a yg awning tu....
tp tudung bawal tetap dihati aku....
kt kedai2 skrang ni mmg byk jual tudung ala ariani ni....
ade kedai2 tertentu je yg jual tudung bawal...tp susah nk cari yg jenis baik punya
so, tudung bawal pon aku beli online jugak....CTREDZUAN.COM




yg ni mmg jual bawal asli...
pakai pon kita xrase panas....mudah digosok....& xjarang...;)...
aku suka beli dgn ctredzuan ni sbbnya sulam penuh...
aku cukup berkenan tudung sulam2 ni.....

Alhamdulillah,aku senang berurusan jual beli dgn ketiga-tiga peniaga ni
I'Allah,mmg puas hati dgn kualiti kain & harga..
kpd kwn2 lain...cuba2 la tgk kain & tudung...;)








No comments:

Post a Comment