Wednesday 6 July 2011

musim mengawan!!!!

tahun 2011 ni tahun mengawan bg kaum kerabat aku...
sbbnya...adik aku dh kawin 4jun lps...
then,adik ipar pulak nk bersalin ujung bulan julai ni....
Alhamdulillah...tambah lagi ahli keluarga baru aku...



lps tu pulak...disusuli kazen aku tunang 2hb julai
aku rase ikat dlm 2tahun hidup.....


& membawa pulak ke 15hb Oct nnt...
kazen aku kawin daa......dgn org segamat...

~~ engagement day~~

& akhirnya penutup wedding of the year 2011...
bln Nov nnt...kazen aku lg sorg kawin la....



jenuh aku nk cari kain ikut theme color.....
time tunanh aritu dh la wrn hijau....
wedding bln oct nnt theme color wrn merah hitam & purple
wedding bln nov pulak wrna peach & purple....
uuuwaaaaa!!!!.....byk duit kluar semata2 nk ikut theme color....


No comments:

Post a Comment