Thursday 28 July 2011

MODE : TERSENTAP

mcm dh lama xjenguk blog ni...
rasenya mcm dlm 2minggu gitu...
dlm tempoh 2minggu ni,aku sibuk...
nk kata sibuk sgt tu tak la sibuk smpi xsempat mkn....

sejak kebelakangan ni...aku mcm tersentap dgn org2 disekeliling aku....
sblm ni selalu heret aku kemana je...
teman gi bank...teman gi makan,itu la...ini la
skrang ni bila ko dh rapat dgn org lain ko tinggal aku mcm tu je
nk ajak pi mkn pon dh xde....
aku yg terhegeh2 tanya korang dh mkn lom...

selama ni aku buat diam je....malas nk layan...
sbb tu kekadang aku pi mkn dgn org lain
tp hari ni aku mmg betul2 tersentap dgn korang...
aku sanggup berlapar & tunggu korang smpi pkl 10pg baru kluar gi b'fast.....
mcm korang boleh la ade ramai blh cover kje korang...
mcm aku??.... sorg dua je yg sanggup cover kje aku ni....
tu pon korang dh berkerut kening sbb aku lmbt kluar
ape salahnya tunggu sekejap dlm 15minit???...
ni smpi dh separuh jalan,aku terkejar2 korang...

aku tau...mesti korang ade yg xsuka aku...hahahha
ade aku kesah????...penah korang fikir perangai korang tu aku suka???
hah!!!...lantak korang la ye...aku dh xheran...
aku layan korang mcm biasa je w'pon aku tersentap dgn korang
pd aku...smpi pencen aku ngadap muka korang....dgn korang jugak aku akan minta tolong nnt...
setakat kecik ati sesama kwn tu biasa bg aku....

ape2 pon,aku mohon maaf pd semua
aku hrp hal ni xkan berpanjangan....;)....
SALAM RAMADHAN



p/s : aku xkata aku ni betul...aku pon ade yg xeloknya...tp fikir2 kan la....;)




No comments:

Post a Comment