Tuesday 8 April 2014

Checkup 24/03/2014

24/03/2014

   Entri baru lagi hari ni....post kali ni flashback ye...;)...ok, 1st checkup on 24/03/2014 (Isnin)
seperti biasa kalau hari isnin mmg ramai org...pkl 7.30pagi amik nombor, pkl 8.30 baru nama panggil then seterusnya amik darah, urine test dan akhir skali pkl 10.30 baru jumpa doktor...2 jam tunggu...huhuhu...
Check-up kali ni tekanan darah rendah aku turun lagi, last 2weeks before tekanan darah aku 10.3 tp hari tu 9.9...fuh!!...fuh!!...(serta merta rase down). Padahal aku mkn ubat shaklee...tp bila difikirkan balik,silap aku sendiri sebabnya aku ni penggemar nescafe.....so,skrang ni stop mkn shaklee & mkn ubat klinik...So, skrang ni doktor ckp mkn ubat tambah darah 4biji sehari...2pagi & 2mlm...
   Post sebelum ni aku ada bgtau usia kandungan aku agak bercangganh dengan klinik swasta..so,bila scan dh 10weeks dan dah ade heartbeat...Alhamdulillah...(terasa betapa jakunnya aku)..bila doktor compare dgn 1st scan haritu ,doktor kata terlalu jauh beza around 3weeks. Another 2weeks kena checkup lagi.

ok, kawan-kawan...jumpa lagi...;)..

No comments:

Post a Comment