Thursday 11 October 2012

Anak kau dh brape tahun???


 salam semua
hihihihi...

selama ni kalau jumpa kawan2 mesti tanya
-->> anak dh brape??...xpe...belum rezeki...bla..bla...

kalau kaum kerabat jmpa mesti tanya
-->> kau ni bila lagi??...jgn lambat2....bla...bla..bla...

dari mula soalan-soalan ni  ditanya aku sentap...sampai la aku dah KEBAL & LALI...;)...

ade la dlm sebulan lps punya kejadian...
ade sorag staff lelaki ni dtg jmpa aku utk serahan wang hasil
sambil2 aku buat bil,sambil tu layan staff ni berborak...
borak psl anak nk sambung blajar la...psl anak nk exam la....
tgh2 borak...terus je staff ni tanya aku...
"Nul,anak ko yg sulung dh brape tahun??"

erkkk??!!!...terkedu...nk jawab ape ek??....
hahahha...
dgn sekuat perasaan jwb "aku lom ade anak lagi la...".....
seperti biasa la ye.....
xpe la...lom rezeki...kena usaha lebih lagi....bla...bla....;)....

ok....itu je nk citer...;)....

2 comments:

  1. Kalau ida cakap " ko tak nampak anak aku kat sebelah ni? pendek umur lah jawabnyer.." hihihihihihi

    ReplyDelete
  2. mmg tak patot la.. ckp cam tu.. tak fikir hati dan perasaan org lain.. mmg la kite kebal n lali..tapi skit sebanyak, ade gak terasa di hati ini... sabar je la Syaz... nak wat camner, mulut org, kannye leh tutup...

    ReplyDelete